donderdag 5 november 2009

dag 32

Vrijdag 2 oktober

Luc van Soom is vandaag langs gekomen, eindelijk een docent die komt kijken. Hij heeft eerst meer dan een uur met Geert gesproken en is toen naar achter gekomen om naar mijn bouwsel te kijken en om natuurlijk met mij te spreken. Luc vind het ronduit fantastisch dat ik dit aan het doen ben. Wel heeft ook hij het idee dat eind november niet reeal is en dat ik dit inderdaad als mijn eindwerk moet zien, en dat het dan ook niet erg is om in de winter er niet aan te werken en het dan af te werken als het weer warmer wordt. Ik ga eens kijken wat mijn andere docenten hier van vinden.

Daarnaast hebben we het natuurlijk ook gehad over het werk zelf, en zo groeit het werk naar mate er meer over gesproken wordt. Maarten gaat vandaag terug naar Nederland om werkkleding en dan vooral werkschoenen te halen, het is nog niet duidelijk waarneer hij weer terug komt. Isa is vandaag aangekomen en blijft tot donderdag dus zijn we weer met ze drieen.


de eerste stukken van de hoofdvloer


Geen opmerkingen:

Een reactie posten