donderdag 22 oktober 2009

Dag 18

Vrijdag 18 september

5 uur opstaan is erg vroeg voor mij maar het ging wel, moest alleen erg goed op letten op de snelweg en mijn concentratie er erg bij houden meer dan normaal gelukkig was het rustig en waren we om half zeven in breda en een paar minuten later al bij de beukenhof, en tot 2 uur gewerkt.

Naar de academie gegaan voor een gesprek met Jan, alleen jan was er niet, wat erg jammer was zeker gezien we een afspraak hadden tussen 14.00 en 15.00. Toen maar even met Luc van Soom gepraat en afgesproken dat hij Ad van Rosmalen mailt om te regelen dat hij mij dit jaar begeleid met het eindexamen.

Terug naar Kemzeke, dat ging niet zo vlot ruim 2 uur overgedaan wat een file bij antwerpen maar ook daar kom je op gegeven moment door heen dus toen waren we om 17.45 weer op de foundation na de laaste file voor afslag 11 op de E34. Ondertussen is richard bezig geweest met de uitbouw en heeft hij weer iets goeds bedacht, we gaan de openwebbint ook gebruiken voor het dak van de uitbouw. Betekent wel dat we daar iets van ramen in moeten gaan maken maar niks is onmogelijk in de project. Maar ik begin wel te merken dat dit avontuur veel van mij vergt.

De open webbint in de als dak constructie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten